Oudervereniging

De Geert Groteschool staat bekend om de grote betrokkenheid van ouders. Of het nu het organiseren van de schoolreis is, het meefietsen naar activiteiten in de stad, luizen pluizen of klussen; de ouders zijn van de partij!

Ouders en school

Als het gaat over onze kinderen dan zijn ouders en school gesprekspartners van elkaar. En als ouders hebben we een mening over het onderwijs en de school waar onze kinderen een groot deel van hun jeugd doorbrengen. Als ouders willen we een stem hebben, meedenken en meedoen.

Wat doet de oudervereniging

Mobiliseren van ouders bij het organiseren van activiteiten voor de kinderen en meedenken met en helpen organiseren van groep overstijgende activiteiten in en rondom school (bijvoorbeeld de avondvierdaagse, kerstmarkt op het schoolplein, slotfeest en schoolfeesten, zoals Sinterklaas, Kerst en Carnaval); Ook zijn we verantwoordelijk voor het innen en beheren van de ouderbijdrage (deze bijdrage wordt gebruikt voor onder andere het financieren van de activiteiten).

Wie zijn wij?

De samenstelling van de personen in  de oudervereniging is als volgt:
– Anne-Marie Smelt (voorzitter);
– Jeroen van der Sleen (penningmeester);